Etiketter

, , ,

Vi har fått våra paket öppnade och ihop skruvade och här är bilder från övrevåningen. Mitt skrivbord och soffa med pall till TV mys hörnan från IKEA. Får se hurdan stol jag skall hitta till bordet som både är något som bekväm och snygg. Kommer inte att vara en lätt sak att hitta skulle jag tro, men får se vad jag hittar på.

Fick av Tom till julklapp en låda med fina kluven ved för att den ved vi nu bränner är bräd- och liststumpar från bygget som inte ser så snygga ut i vedkorgen. Så nu har jag i vedkorgen ved som är till för prydnad medan vi ännu bränner rester – en riktigt passande present åt mig tycker jag. Mammas gamla skidor fick också flytta in och står nu fina vid spisen.

lampa

Har även nu tagit bort skyddspappren på övrevåningen och får för första gången se hela golvet i sin helhet. Riktigt fint, ljusgrått med fårar för att skapa lite gammal känsla trots att det är ett nytt laminatgolv.

